پنجره‌های آلومینیومی ترمال بریک لولایی، پیشنهادی شیک و مدرن برای پنجره های خانه شماست. پنجره آلومینیومی لولایی ترمال بریک گروه صنعتی نوین اسپروز، به قدری باکیفیت طراحی شده‌اند که مزایای بی‌شماری را برای خانه یا محل کسب و کار شما فراهم می‌کنند. و آنها را به یک انتخاب محبوب برای صاحبان خانه و پیمانکاران تبدیل می کنند.

قیمت پنجره‌های آلومینیومی ترمال بریک لولایی

 

پنجره‌های آلومینیومی ترمال‌ بریک لولایی

پنجره آلومینیومی ترمال بریک لولایی گروه صنعتی نوین اسپروز به دلیل کارایی و سَبک متنوعی که دارند، جزو اولین انتخاب‌های مشتریان ما بوده‌اند. پنجره‌های آلومینیومی ترمال بریک لولایی نوین اسپروز مستحکم هستند و به گونه‌ای ساخته شده‌اند که دوام بالایی داشته باشند و سهولت نگهداری را نیز فراهم کنند.

پنجره‌های آلومینیومی ترمال بریک لولایی، علاوه بر بهبود سبک بیرونی و داخلی خانه شما، باعث می شوند که فضای داخلی ساختمان شما، از ناحیه پنجره‌ها، بسیار گرم‌تر، ایمن تر و کاملاً آب بند و عایق شود. با این کار شما زندگی راحت‌تری را بدون وجود گرد و غبار تجربه می‌کنید. علاوه بر اینکه قبوض انرژی کم هزینه‌تری را دریافت خواهید کرد.

 

32 گروه صنعتی نوین اسپروز

 

انواع سیستم پنجره‌های آلومینیومی ترمال‌ بریک لولایی

پنجره‌های آلومینیومی ترمال بریک لولایی گروه صنعتی نوین اسپروز، همگی خواص فنی پنجره‌های آلومینیومی ترمال بریک را دارا هستند که توضیحات آنها، در محصول پنجره های آلومینیومی ترمال بریک ذکر شده است. ضمن اینکه به طور کامل، آب‌بند بوده و مانع از ورود هرگونه ذره (آب، گرد و غبار) انرژی و سر و  صدا به محیط داخلی خانه و محل کار شما می‌شوند.

به صورت تخصصی، پنجره‌های آلومینیومی ترمال بریک لولایی می توانند به حالت‌های ذیل، پیاده سازی و اجرا شوند:

  1. پنجره‌های آلومینیومی ترمال بریک لولایی بازشو از بالا (TILT)
  2. پنجره‌های آلومینیومی ترمال بریک لولایی بازشو از کنار (TURN)

که در ادامه، به شرح مختصری از ویژگی های هرکدام می پردازیم.

الف) پنجره‌های آلومینیومی ترمال بریک لولایی بازشو از بالا (TILT)

پنجره های ترمال بریک لولایی بازشو از بالا محصول گروه صنعتی نوین اسپروز، برای مواقعی مناسب هستند که قصد بازکردن کامل پنجره را ندارید و تنها قصد دارید که کمی هوای فضای داخلی شما، عوض شود. با پنجره های ترمال بریک لولایی بازشو از بالا، دیگر نگران نخواهید بود که لولای پنجره، تا انتها باز شود و باعث پاره شدن پرده های گران قیمت شما شود.

ب) پنجره‌های آلومینیومی ترمال بریک لولایی بازشو از کنار (TURN)

پنجره های ترمال بریک لولایی بازشو از کنار، در زمان هایی مورد استفاده قرار می گیرند که قصد بازکردن کامل پنجره را دارید. لازم به ذکر است که این سیستم، هم به تنهایی و هم به همراه سیستم لولایی بازشو از بالا به صورت ترکیبی در یک پنجره (دو حالته)، قابل اجرا و پیاده سازی است.

 

34 گروه صنعتی نوین اسپروز

انواع یراق آلات مورد استفاده در پنجره‌های آلومینیومی ترمال بریک لولایی

  1. یراق آلات لولایی تک حالته
  2. یراق آلات لولایی دوحالته
  3. یراق آلات لولایی فرانسوی
  4. یراق آلات لولایی فولکس واگنی
  5. یراق آلات لولایی محوری
  6. یراق آلات لولایی آکاردئونی

33 گروه صنعتی نوین اسپروز

 

مزایا و ویژگی‌های پنجره‌های آلومینیومی ترمال بریک لولایی

از مزایا و ویژگی‌های پنجره‌های آلومینیومی لولایی ترمال بریک محصول گروه صنعتی نوین اسپروز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

دوام بالا

به دلیل ساخته شدن از آلومینیوم ترمال بریک با کیفیت بالا، پنجره های لولایی نوین اسپروز، در برابر زنگ زدگی، خوردگی و سایر انواع سایش مقاوم هستند و این موضوع آنها را به گزینه‌ای ایده‌آل برای مناطقی با شرایط آب و هوایی سخت تبدیل می کند.

صرفه جویی در مصرف انرژی

متریال و طراحی عالی پنجره های آلومینیومی ترمال بریک لولایی ما می تواند قبض انرژی شما را کاهش دهد. شیشه های عایق شده به گرم نگه داشتن خانه در زمستان و خنک نگه داشتن خانه در تابستان کمک می کند و نیاز به گرمایش و تهویه را کاهش می دهد.

تعمیر و نگهداری اندک

نگهداری از در و پنجره لولایی ترمال بریک فوق العاده آسان است. آنها نیازی به رنگ آمیزی و آب بندی ندارند، به این معنی که می توانید زمان بیشتری را برای لذت بردن از این پنجره های زیبا و زمان کمتری برای نگهداری از آنها صرف کنید.

همچنین می توانید مقاله زیر را مطالعه نمایید:

مزایای پنجره های ترمال بریک لولایی چیست؟

قیمت پنجره لولایی ترمال بریک

همانطور که می دانید امروزه تولید کنندگان بسیار زیادی در این زمینه مشغول به فعالیت هستند و به طبع هر کدام قیمت متفاوتی برای محصولات خود ارائه می دهند. از طرفی به دلیل وجود نوسانات بسیار زیاد در زمینه هزینه متریال و مواد اولیه امکان ذکر یک قیمت ثابت برای در و پنجره های دو جداره وجود نخواهد داشت. 

علاوه بر این یکسری عوامل و مواردی هستند که تاثیر زیادی در محاسبه و تعیین قیمت پنجره آلومینیومی ترمال بریک خواهند داشت. از جمله این موارد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. برند پروفیل به کار رفته (هرچه برند استفاده شده معتبر تر و شناخته شده تر باشد طبیعتا قیمت نهایی نیز افزایش می یابد)
  2. ابعاد و اندازه فریم درب و پنجره‌ها
  3. کیفیت لاستیک‌های آب‌بندی و هوابندی
  4. جنس و برند یراق آلات به کار رفته در ساخت و تولید پنجره‌های آلومینیومی ترمال بریک 
  5. تیپ بندی و ابعاد بازشوها
  6. نوع و جنس شیشه به کار رفته (سکوریت یا لمینت)
  7. جنس پروفیل آلومینیوم ترمال بریک

خرید پنجره آلومینیومی لولایی ترمال بریک

همانطور که ذکر شد مجموعه ها و شرکت های مختلفی در زمینه تولید درب و پنجره های َآلومینیومی در حال فعالیت هستند. مهم ترین نکته ای که هنگام خرید پنجره های آلومینیومی ترمال بریک باید به آن توجه کنید، کیفیت و کارایی مواد اولیه استفاده شده در تولید این پنجره ها است. موضوع مهم بعدی، نوع شرکت تولید کننده است که بسیار حائز اهمیت است.

یکی از معروف ترین و معتبر ترین شرکت ها در این زمیه شرکت نوین اسپروز است که در تولید این مدل پنجره ها مطابق با استاندارد جهانی عمل کرده و علاوه بر کیفیت ساخت بالایی که ارائه می دهد، محصولات خود را با قیمت بسیار مناسبی عرضه خواهد کرد. این شرکت تمامی محصولات خود را از طریق باربری به سراسر کشور ارسال خواهد کرد. جهت دریافت مشاوره رایگان و ثبت سفارش خود می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.