مقالات

مزایا و معایب پنجره یو پی وی سی

انواع یو پی وی سی

مزایا و معایب پنجره یو پی وی سی موضوع امروز ما است. اگر زمان زیادی را صرف انتخاب کنید، بازسازی خانه می تواند یک کابوس باشد. یکی از پیچیده ترین بخش ها و تصمیماتی که باید بگیرید مربوط به پنجره است. وقتی صحبت از انتخاب بهترین متریال برای پنجره ها می شود، گزینه های مختلفی وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید و یکی از گزینه های مرسوم، پنجره های یو پی وی سی است. بنابراین، دانستن مزایا و معایب پنجره یو پی وی سی ضروری است.

پنجره ها خانه شما را تهویه می کنند و اجازه می دهند نور خورشید وارد خانه شما شود. همچنین، آنها نقش مهمی در مصرف انرژی خانه شما دارند.

در این مقاله به برخی از مزایا و معایب پنجره های یو پی وی سی می پردازیم تا به شما در تصمیم گیری آسان تر کمک کنیم.

قیمت یو پی وی سییو پی وی سی چیست؟ (متریال upvc)

uPVC مخفف Unplasticized Polyvinyl Chloride است. این ماده بر پایه پودر پلاستیک است که گرم شده و به قالب تزریق می شود تا به شکل خاصی درآید. هنگامی که از طریق روش های مختلف خنک شد، UPVC برش داده می شود و برای مونتاژ در یک پنجره دو جداره همراه با سایر اجزای Bu ساخته می شود.

uPVC این روزها به یک ماده محبوب برای پنجره ها تبدیل شده است. آنها به خانه های ما ارزش می دهند و نصب آنها یکی از بهترین انتخاب هایی است که برای خانه خود خواهید داشت. از آنجایی که پنجره های یو پی وی سی می توانند عملکرد و قابلیت استفاده کلی خانه را بهبود بخشند، به گزینه ای عالی برای پنجره تبدیل شده اند.

اما مطمئناً هر ماده ای که برای ساخت پنجره ها استفاده می شود، جوانب مثبت و منفی خود را دارد. بنابراین، قبل از اینکه پنجره‌های uPVC را انتخاب کنید، ممکن است لازم باشد در نظر داشته باشید که مزایا و معایبی نیز وجود دارد.

مزایای پنجره یو پی وی سی

آیا به فکر نصب پنجره های یو پی وی سی هستید؟

در اینجا همه چیزهایی که باید در مورد مزایا و همچنین معایب پنجره یو پی وی سی بدانید آورده شده است:

قوی و بادوام

یو پی وی سی به طور طبیعی یک ماده قوی است. در برابر رطوبت و همچنین تغییر شکل مقاومت می کند، بنابراین خورده نمی شود و به ندرت دچار افتادگی یا تاب خوردگی می شود. ما با اطمینان 10 سال گارانتی برای تمام پنجره های upvc خود ارائه می دهیم و انتظار داریم که عمر طولانی و مفیدی فراتر از گارانتی خود داشته باشند.

امن و امان

پنجره‌های uPVC از مکانیسم‌های قفل چند نقطه‌ای و چند جهته برای افزایش امنیت در هر کجا که نصب می‌شوند استفاده می‌کنند. شیشه‌های آن‌ها دارای مهره‌های داخلی هستند تا مانع از دسترسی بازدیدکنندگان ناخواسته به خانه شما با شیشه‌زدایی پنجره‌ها از بیرون شوند و هر مفصل در قاب پنجره برای استحکام بیشتر جوش داده می‌شود. تمامی پروفیل ها حتی با فولاد گالوانیزه تقویت شده اند. پنجره های uPVC همچنین دارای مزایای ضد اشتعال هستند و به حداقل رساندن حوادث مرتبط با آتش کمک می کنند.

تعمیر و نگهداری رایگان

به عنوان یک قاعده کلی، پنجره های یو پی وی سی فقط نیاز به شستشوی گاه به گاه دارند و تقریباً به طور کامل بدون تعمیر و نگهداری هستند. تمیز کردن پنجره‌های UPVC آسان است زیرا شیشه‌های آن‌ها به دقت درزبندی شده‌اند تا از ورود رطوبت و گرد و غبار بین شیشه‌ها جلوگیری شود. نگهداری از قاب‌های UPVC نیز آسان است. آنها در برابر آب و هوا مقاوم هستند، در هوای نمک خورده نمی شوند و هرگز نیازی به رنگ آمیزی مجدد ندارند.

سازگار با محیط زیست و پایدار

uPVC ذاتاً یک ماده عایق، بسیار بادوام، قابل بازیافت کم و از نظر حرارتی کارآمد است – این ترکیبی از ویژگی‌ها است که uPVC را به یکی از پایدارترین محصولات ساختمانی در بازار امروز تبدیل می‌کند و ارزش پولی فوق‌العاده‌ای دارد.

بیش از نیمی از تمام اجزای پنجره‌های uPVC از منابع تجدیدپذیر هستند. علاوه بر این، پنجره‌های uPVC پس از اتمام عمر مفید خود قابل بازیافت هستند.

شیشه های موجود در پنجره ها را می توان خرد، ذوب کرد و به محصولات شیشه ای جدید تبدیل کرد. تمام قطعات فلزی را می توان ذوب کرد و مجدداً استفاده کرد و خود UPVC را می توان بازیافت کرد و مجدداً در پنجره های جدید یو پی وی سی با پروفیل های پنجره فعلی ساخته شده از حداقل 40٪ زباله های پس از مصرف بازیافتی، سایدینگ و عرشه استفاده کرد.

عکس پنجره پی وی سیزیبایی ظاهری

پنجره‌های uPVC در سبک‌های مختلف، از پنجره‌های باغی گرفته تا پنجره‌های کج‌شونده و رنگ‌های متنوع وجود دارند. مهم نیست که چه رنگ یا سبکی از پنجره یو پی وی سی انتخاب می کنید، هر کدام از آنها زیبایی شیک و مدرنی دارد.

سهولت استفاده و نگهداری

پنجره های UPVC با تعمیر و نگهداری ناچیز عرضه می شوند. از آنجایی که UPVC زیست تخریب پذیر نیست، در و پنجره ها هیچ گونه حمله قارچی نخواهند داشت. وزن آنها نیز بسیار سبک است، بنابراین حمل و نقل و حمل و نقل آنها آسان است و استفاده از آنها را آسان می کند.

عایق صدا

پنجره های UPVC عایق صوتی بسیار خوبی در برابر آلودگی صوتی ایجاد می کنند. استفاده از پنجره های UPVC برای خانه هایی که در نزدیکی فرودگاه ها، بزرگراه ها، معابد، مساجد و غیره قرار دارند، برای عایق صدا توصیه می شود.

عایق حرارتی

پنجره های UPVC عایق حرارتی بسیار خوبی را ارائه می دهند که فضایی را برای افزایش مصرف انرژی، چه برای تهویه مطبوع و چه برای ماشین های گرمایشی، باقی نمی گذارد.

قیمت پنجره پی وی سی

UPVC به مراتب ارزانتر از پنجره های چوبی و پنجره های آلومینیومی است. بنابراین، مقرون به صرفه و اقتصادی است.

معایب پنجره یو پی وی سی

معایب پنجره یو پی وی سیاستفاده از پنجره‌های یو پی وی سی برای خانه شما مزایای زیادی دارد و معایب نصب این نوع پنجره‌ها بیشتر از مزایا نیست، اما قطعاً می‌خواهید در حین تصمیم‌گیری به آن توجه کنید.

اگرچه پنجره های یو پی وی سی بادوام هستند، اما ممکن است گزینه های طراحی متفاوت زیادی برای انتخاب وجود نداشته باشد. uPVC فاقد آن ظاهر برتر از نظر زیبایی شناختی است که می توان آن را با پنجره های چوبی یافت و در خانه های سنتی می تواند نامناسب به نظر برسد.

با وجود فناوری مدرن که منجر به انواع بافت ها و رنگ ها می شود، اگر می خواهید رنگ های متنوعی داشته باشید و می خواهید پنجره ها را مطابق با انتخاب خود شخصی سازی کنید، پنجره های یو پی وی سی انتخاب خوبی نیستند.

علاوه بر این، حتی اگر پنجره‌های یو پی وی سی مقرون به صرفه‌تر از رقبای خود هستند، از مواد ارزان‌تری ساخته شده‌اند که به طور بالقوه می‌تواند ارزش خانه‌ها و ساختمان‌های قدیمی‌تر را کاهش دهد.

آخرین چیزی که می خواهید در نظر بگیرید مواد آن است. از آنجایی که از عناصر طبیعی ساخته نشده است، مواد uPVC در نهایت تمام می‌شوند، که منجر به این می‌شود که با گذشت سال‌ها، کارایی آنها متوقف شود.

خرید پنجره uPVC از نوین اسپروز

بنابراین اگر به مشاوره تخصصی نیاز دارید یا تصمیم خود را گرفته اید و به دنبال پنجره های یو پی وی سی هستید، می توانید به کارشناسان مجموعه نوین اسپروز اعتماد کنید تا پنجره هایی با کیفیت بالا برای منزل شما به شما پیشنهاد دهند.

در گروه صنعتی نوین اسپروز، ایمنی و رضایت مشتری از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین دلیل است که ما تمام تلاش خود را می کنیم تا بهترین پنجره های یو پی وی سی را به شما ارائه دهیم. پنجره های یو پی وی سی ما بسیار کارآمد هستند، بنابراین هزینه های گرمایش شما را کاهش می دهند و همچنین خانه شما را گرم و دنج می کنند. همچنین، انعطاف پذیری و استحکام این پنجره ها آنها را به انتخابی مطمئن در مورد امنیت خانه تبدیل می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *