یکی از بهترین گزینه ها برای به کار گرفتن در ابعاد و اندازه های نسبتا بزرگ، پنجره آلومینیومی ترمال بریک کشویی می باشد که در مقایسه با سایر پنجره ها از ظرافت و زیبایی بیشتری برخوردار بوده و تکنولوژی به کار برده شده در ساخت آن منجر به به وجود آمدن نسل پنجم درب و پنجره شده است.

این پنجره ها در ابعاد بزرگ علاوه بر این که موجب به وجود آمدن اتاق های پر نور خواهند شد، زاویه دید وسیع و بدون مانع از فضای بیرونی را در اختیار قرار خواهند داد. این پنجره هیچ دخالتی در فضای خانه نخواهد داشت و به موازات دیوار باز خواهد شد. جنس این پنجره از آلومینیوم بوده از مقاومت وزنی بالایی برخوردار است. 

پنجره ترمال بریک گروه صنعتی نوین اسپروزاینکه در حال ساخت یک خانه جدید هستید و یا اینکه در حال بازسازی فضای داخلی خانه‌ی خود می‌باشید؛ باید توجه ویژه‌ای به پنجره‌بندی و طراحی پنجره‌های خانه داشته باشید. انتخاب مناسب طرح پنجره‌ها و قاب‌های پنجره، نکته‌ای است که بسیاری از مردم آن را نادیده می‌گیرند.

لذا، باید به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشید و طرح‌هایی را انتخاب کنید که نه تنها کاملاً مناسب فضای شما هستند، بلکه مزایای کاربردی دیگری نیز ارائه دهند. در بازسازی‌ها، انتخاب پنجره‌های مناسب که باعث زیباتر کردن خانه‌ی شما شود، بخش بسیار مهمی است که باید آن را جدی بگیرید تا مجبور به دوباره‌کاری و صرف هزینه‌های مجدد نشوید. پنجره‌های آلومینیومی ترمال بریک کشویی یکی از بهترین گزینه ها برای این موقعیت است که در ادامه درباره آن صحبت می کنیم.

قیمت پنجره آلومینیومی ترمال‌ بریک کشویی

پنجره‌ های آلومینیومی ترمال‌ بریک کشویی

پنجره‌های آلومینیومی ترمال‌ بریک کشویی برای مناطقی با فضای محدود که نمی‌توانند پنجره‌های بیرون‌زده از داخل یا خارج را در خود جای دهند، مفید هستند. همچنین، برای مواقعی که شما نگران آسیب‌دیدن پرده‌های گران‌قیمت به دلیل گیرکردن به لبه پنجره‌های لولایی هستید، بسیار کاربردی‌اند. 

به دلیل اینکه پنجره‌های آلومینیومی کشویی با ویژگی ترمال بریک ارائه می‌شوند، پنجره‌های آلومینیومی ترمال بریک کشویی نامیده می‌شوند و تمام خصوصیات فنی مطرح شده در مورد پنجره های آلومینیومی ترمال بریک را که در محصول “پنجره های آلومینیومی ترمال بریک” ذکر شده است را دارا هستند. نگهداری و کارکرد پنجره‌های آلومینیومی ترمال بریک کشویی بسیار آسان است و به نوعی، برای حداکثر دوام و ماندگاری، به حداقل تلاش نیاز دارد.

 

upvc sliding door 2 گروه صنعتی نوین اسپروز

 

طراحی پنجره‌های آلومینیومی ترمال بریک کشویی

پنجره‌های آلومینیومی ترمال‌ بریک کشویی که توسط گروه صنعتی نوین اسپروز طراحی و ساخته می‌شوند، فاقد سوراخ‌های زه‌کشی نامطلوب، پیچ یا پرچ هستند که همه‌ی اینها، منجر به ارائه محصولی با ظاهری زیباتر و تمیز تر شده‌اند. طراحی مینیمال این پنجره‌های آلومینیومی کشویی مناسب برای فضاهای سنتی و فضاهای مدرن هستند. لذا می‌توان گفت که پنجره‌های آلومینیومی کشویی، مناسب هر سبک معماری هستند که به دنبال استفاده از پنجره هایی زیبا در فضایی محدود اند.

کارشناسان طراحی گروه صنعتی نوین اسپروز، پنجره های آلومینیومی کشویی را برای بالکن، اتاق خواب یا حیاط خلوت پیشنهاد می‌کنند. همچنین می توانید در صورت داشتن هر گونه تردید در مورد نرخ پنجره های آلومینیومی کشویی مانند پنجره آلومینیومی کشویی با قیمت توری پیلیسه یا قیمت پنجره آلومینیومی کشویی با گزینه شیشه ای خاص و غیره با ما تماس بگیرید.

عکس پنجره ترمال بریکسیستم‌های معروف پنجره‌های آلومینیومی ترمال‌ بریک کشویی

سیستم های زیر، در زیر مجموعه سیستم ترمال‌ بریک کشویی به حساب می‌آیند:

  1. TS77
  2. TS94
  3. لیفت اند اسلاید Lift & Slide

که در این میان، به دلایل راحتی و مشتری پسند بودن، سیستم لیفت اند اسلاید (Lift & Slide) از محبوبیت و معروفیت بیشتری برخوردار است که در محصول “پنجره‌های آلومینیومی ترمال‌ بریک لیفت اند اسلاید (Lift & Slide)”  به صورت اختصاصی، تشریح شده است.

رنگ بندی پنجره‌های آلومینیومی ترمال‌ بریک کشویی

همانطور که در توضیح محصول “پنجره های آلومینیومی ترمال بریک” ذکر شد، رنگ های آنادایز، پودری و طرح چوب بر روی پنجره های آلومینیومی ترمال‌ بریک کشویی و لیفت اند اسلاید(Lift & Slide) قابل ارائه هستند. لذا نگران رنگ بندی و تطبیق پنجره‌ها با نمای داخلی و خارجی خانه، ویلا یا محل کار خود نباشید.

حتی این امکان وجود دارد که نمای رنگ بندی نمای داخلی و رنگ بندی نمای خارجی، کالا متفاوت باشند که این موضوع، بسته به سلیقه و درخواست شما مشتریان عزیز است.

نکات مهم هنگام خرید پنجره آلومینیوم کشویی

محاسبه قیمت پنجره ترمال بریک کشوییممکن است برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که چگونه می توان مناسب ترین و بهترین پنجره آلومنیومی کشویی را انتخاب کرد؟ از آنجایی که مواردی از قبیل ساختار پروفیل، طراحی پروفیل، کیفیت و انواع یراق آلات همواره با تنوع بالایی برخوردار است، انتخاب بهینه و مناسب نوع پنجره بسیار حائز اهمیت است. برخی از این موارد عبارت اند از:

پنجره کشویی ترمال بریک یا نرمال

قبل از هرچیزی بایستی نوع پروفیل مد نظر خود را مشخص نمایید. پنجره کشویی ترمال بریک از قیمت بسیار بالاتری نسبت به پنجره کشویی نرمال برخوردار است. علاوه بر این دارای عایق بندی بالاتری نیز می باشد.

پنجره مونوریل یا کشویی جفت ریل

در انتخاب مونو ریل بودن مواردی از قبیل ابعاد کوچک یا بزرگ بودن، تعداد بازشو،‌ ارتفاع پنجره و مکانیزم بازشو از اهمیت بالایی برخوردارند. در این زمینه می توانید از تیم نوین اسپروز مشاوره رایگان دریافت کنید.

پنجره لیفت اند اسلاید یا کشویی

یکی دیگر از انواع پنجره های کشویی، پنجره لیفت اند اسلاید است که به دلیل مکانیزم یراقی که دارد برای تولید پنجره های کشویی با ابعاد بزرگ تر مورد استفاده قرار می گیرد و از عایق بندی بهتری نیز برخوردار است.

کدام برند آلومینیوم

همانطور که می دانید برند های مختلفی از آلومینیوم با کیفیت های مختلف در بازار به چشم می خورند که شما می توانید با در نظر گرفتن سابقه و کیفیت آن شرکت، گزینه مد نظر خود را انتخاب نمایید.