مقالات

آلومینیوم ترمال بریک در مقابل uPVC

مقایسه پنجره ترمال بریک با upvc

آلومینیوم ترمال بریک در مقابل uPVC

آلومینیوم ترمال بریک در مقابل uPVC؟ مسئله این است! هنگام انتخاب پنجره برای خانه باید نکات زیادی را در نظر گرفت. در حالی که بسیاری از افراد بر روی نوع شیشه و سبک تمرکز می کنند، فریم هایی که انتخاب می کنید به همان اندازه مهم هستند. انتخاب فریم می تواند بر استحکام، امنیت و عملکرد حرارتی پنجره جدید شما تأثیر بگذارد. آلومینیوم و یو پی وی سی دو مورد از محبوب ترین گزینه ها برای فریم های پنجره هستند. هر دو قاب مزایا و معایب منحصر به فرد خود را دارند. با این حال، فریم های آلومینیومی محبوب ترین گزینه هستند.

بیایید این دو ماده را بررسی کنیم و دلیل آن را دریابیم.

آلومینیوم ترمال بریک در مقابل uPVC پنجره uPVC چیست؟

uPVC مخفف پلی وینیل کلراید بدون پلاستیک است. این ماده سفت و سخت و بادوام است و آن را به یک انتخاب محبوب در صنعت ساختمان تبدیل می کند. قاب های uPVC مقاوم در برابر آب و هوا، ماندگاری طولانی و جایگزین ارزان تری برای آلومینیوم هستند. علاوه بر این، پنجره‌های دوجداره یو پی وی سی بازده انرژی را افزایش می‌دهند و مواد قابل بازیافت هستند که آن را به انتخابی سازگار با محیط زیست تبدیل می‌کند.

پنجره های آلومینیومی چیست؟

قاب پنجره های آلومینیومی ترمال بریک سبک، محکم و بسیار بادوام هستند. آنها در انواع پوشش آنادایز و پودری موجود هستند که امکان انتخاب عالی را برای مطابقت با مشخصات رنگ شما فراهم می کند. استحکام آلومینیوم اجازه می‌دهد که فریم های باریک تری نسبت به uPVC داشته باشیم و همین امر باعث می‌شود تا نور بیشتری بدون به خطر انداختن امنیت وارد شود. علاوه بر این، پنجره های آلومینیومی دو جداره بهره وری انرژی عالی و کاهش قابل توجه نویز را ارائه می دهند.

عکس پنجره ترمال بریکآلومینیوم ترمال بریک در مقابل uPVC: تفاوت بین uPVC و آلومینیوم چیست؟

هر دو قاب UPVC و آلومینیوم گزینه های خوبی برای شرایط سخت آب و هوایی هستند. با این حال، آنها در دوام، هزینه و گزینه های سفارشی سازی متفاوت هستند. برای تعیین اینکه کدام ماده برای نیازهای شما بهترین است، اجازه دهید مزایا و معایب هر کدام را بررسی کنیم.

کدام با دوام تر است، uPVC یا آلومینیوم؟

فریم های آلومینیومی بسیار قوی تر از uPVC هستند. این استحکام برتر امکان استفاده از قاب بسیار نازک‌تری را فراهم می‌کند که ممکن است در الزامات طراحی خاص مطلوب باشد. افزایش استحکام آلومینیوم همچنین از استفاده از شیشه‌های بزرگتر پشتیبانی می کند که مناسب پروژه هایی است که خواهان پنجره های بزرگ با پوشش کمتر هستند. آلومینیوم در دوام کلی از uPVC بهتر عمل می کند، طول عمر uPVC حدوداً 20 سال است، در حالی که آلومینیوم دارای طول عمر بالای 45 سال است.

محاسبه قیمت پنجره ترمال بریکمزایا و معایب پنجره های آلومینیومی چیست؟

واضح است که چرا قاب های آلومینیومی انتخاب محبوبی برای پنجره ها هستند، اما هر ماده ای دارای مزایا و معایبی است. بیایید مزایا و معایب آلومینیوم را بررسی کنیم.

مزایای پنجره های آلومینیومی ترمال بریک

ماندگاری

آلومینیوم در برابر شرایط سخت آب و هوایی بسیار بادوام و مقاوم است. مقاومت در برابر خوردگی بالایی دارد و به مرور زمان متورم نمی شود، ترک نمی خورد، شکافته نمی شود. قاب های آلومینیومی نسبت به uPVC طول عمر بالاتری دارند و نیاز به نگهداری کمی دارند.

انعطاف پذیری طراحی

با توجه به استحکام آلومینیوم، پنجره‌های شما می‌توانند به گونه‌ای کارآمد طراحی شوند که مشخصات سفارشی را بدون به خطر انداختن ایمنی یا امنیت برآورده کنند. علاوه بر این، با طیف گسترده‌ای از پرداخت‌های موجود در صدها رنگ، به راحتی می‌توانید قاب‌های پنجره‌تان را مطابقت دهید تا به‌طور یکپارچه با پالت رنگ شما هماهنگ شود.

قیاس قیمتی

در حالی که قاب‌های uPVC ممکن است جایگزین ارزان‌تری باشند، قاب‌های آلومینیومی به‌طور قابل‌توجهی مقرون به صرفه‌تر از سایر گزینه‌های قاب مانند چوب هستند، بدون اینکه کیفیت و دوام آنها به خطر بیفتد. قیمت پنجره های آلومینیومی ترمال بریک بسیار رقابتی است و آنها را به گزینه ای عالی تبدیل می کند.

دوستدار محیط زیست

آلومینیوم 100٪ قابل بازیافت، غیر سمی و کاملاً پایدار است. علاوه بر این، فرآیند بازیافت آلومینیوم تنها به 5 درصد از انرژی اولیه مورد نیاز برای ایجاد آن نیاز دارد.

عملکرد حرارتی

پنجره های آلومینیومی دوجداره بهره‌وری انرژی فوق العاده ای را برای خانه شما ارائه می دهند. هنگامی که مزایای شیشه دوجداره را با فریم های آلومینیومی خود ترکیب می کنند، می‌توانید انتظار کاهش حداقل 60 درصدی در قبوض انرژی خود را داشته باشند.

مشخصات فنی پنجره ترمال بریکمعایب پنجره های آلومینیومی ترمال بریک

ظاهر

برخی افراد ظاهر قاب های چوبی طبیعی را به آلومینیوم ترجیح می دهند. با این حال، گزینه‌های زیادی در قاب‌های آلومینیومی برای سفارشی کردن رنگ‌ها و استفاده از پوشش چوبی در دسترس هستند.

هدایت حرارتی

آلومینیوم نرمال گرما را هدایت می کند، به این معنی که ممکن است گرمای ناخواسته را از طریق قاب در آب و هوای گرم عبور دهد. با این حال، قاب های آلومینیومی ترمال بریک راندمان حرارتی عالی را ارائه می دهند. فریم‌های ترمال بریک با نصب پلی‌آمید در قاب آلومینیومی نرمال ایجاد می شوند که قسمت داخلی پنجره را از بیرون جدا می کند. در نتیجه، مسیر انتقال یا رسانش گرما از طریق پنجره از نظر حرارتی شکسته می‌شود و در نتیجه خانه شما در تابستان خنک‌تر و در زمستان گرم‌تر می‌شود.

آلومینیوم ترمال بریک در مقابل uPVC: آیا آلومینیوم بهتر از uPVC است؟

در موضوع آلومینیوم ترمال بریک در مقابل uPVC دلیلی وجود دارد که قاب های آلومینیومی جزء محبوب ترین گزینه‌ها هستند. آنها از نظر دوام و استحکام از UPVC بهتر عمل می کنند و گزینه های سفارشی سازی برتری را برای کسانی که نیازهای طراحی خاص دارند ارائه می دهند. علاوه بر این، در ترکیب با شیشه‌های دوجداره، پنجره های آلومینیومی دو جداره، کنترل حرارتی عالی را ارائه می دهد که منجر به کاهش هزینه‌های انرژی شما می شود.

معایب پنجره ترمال بریک آلومینیوم ترمال بریک در مقابل uPVC: چرا آلومینیوم از uPVC بهتر است؟

برای یادآوری مزایای بسیاری از قاب های آلومینیومی، در اینجا 5 دلیل اصلی برای انتخاب آلومینیوم نسبت به uPVC آورده شده است.
1. فریم های آلومینیومی از طول عمر بالایی برخوردارند.
2. پنجره های آلومینیومی ترمال بریک برای بهره وری انرژی بهتر از uPVC عمل می کنند.
3. استحکام برتر اجازه می دهد تا قاب های باریک تر و پانل های شیشه ای بزرگتر وجود داشته باشد.
4. گزینه های بی پایان طراحی با سفارشی سازی رنگ
5. محصولی با قیمت رقابتی و با کیفیت مقرون به صرفه

آلومینیوم ترمال بریک در مقابل uPVC: بهترین انتخاب برای شما کدام است؟

پنجره مناسب نمای بیرونی خانه شما را ارتقا می دهد، در برابر عوامل محافظت می کند و به طور بالقوه می تواند در قبوض انرژی شما صرفه جویی زیادی داشته باشد. انتخاب مناسب بین پنجره های uPVC در مقابل آلومینیوم که با طراحی خانه شما مطابقت داشته باشد و در عین حال نیازهای عملکردی شما را برآورده کند ضروری است.

فاکتورهای زیادی از جمله نوع شیشه، طراحی و فریم ها باید در نظر گرفته شود. قاب‌های آلومینیومی، به‌ویژه قاب‌های آلومینیومی ترمال بریک همراه با شیشه‌های دوجداره، بهره‌وری انرژی، استحکام، دوام و سفارشی‌سازی طراحی فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌کنند که uPVC نمی‌تواند با آن رقابتی داشته باشد.

با تیم نوین اسپروز تماس بگیرید تا در مورد بهترین انتخاب برای شما صحبت کنیم. چه به دنبال بازسازی یک ملک موجود باشید و چه در حال برنامه‌ریزی یک ساختمان جدید، ما شما را در هر مرحله راهنمایی خواهیم کرد.

همچنین بخوانید:

5 مرحله خرید پنجره ترمال بریک لیفت اند اسلاید

مزایای پنجره های ترمال بریک لولایی چیست؟

یو پی وی سی (uPVC) چیست؟

منبع:

https://ecosmartdesigns.com.au/

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *